Jobdirumah Program Buat Duit Dari Rumah

Jobdirumah program buat duit dari rumah. Pasti masih ramai yang tertanya-tanya apa itu jobdirumah. Mungkin sebilangan besar pengguna internet di luar sana kurang yakin ataupun tidak percaya wujudnya pekerjaan yang hanya boleh dilakukan dari rumah.
jobdirumah
Daftar jobdirumah di SINI

Cara buat duit melalui program jobdirumah

Sebenarnya ada dua cara buat duit melalui program jobdirumah ini. Antaranya ialah dengan mempromosi link refferal sebagaimana yang aku lakukan sekarang. Sekiranya ada orang register melalui link aku INI, maka aku akan dapat komisen sebanyak RM25. Bermacam-macam cara promosi yang boleh digunakan seperti share di facebook fan page, tweeter, blog, forum dan sebagainya. Teknik promosi yang aku lakukan ialah membuat artikel melalui blog aku yang LAIN.

Cara kedua untuk mendapat duit daripada program jobdirumah ialah dengan melakukan kerja-kerja yang ditawarkan oleh pihak jobdirumah. Tetapi harus ingat pihak JDR hanyalah sebagai orang tengah ketika penawaran kerja. Sebarang pembayaran komisen hanya akan dilakukan oleh pihak yang menawarkan sesuatu pekerjaan. Tetapi pekerjaan yang ditawarkan tidaklah susah sangat. Apa yang penting korang ada komputer dan line internet sudah boleh melakukan kerja ini. Kalau korang nak dapat tawaran kerja, korang kena daftar dulu. DAFTAR JOBDIRUMAH DISINI.

Kenapa korang kena daftar terlebih dahulu dengan jobdirumah. Sebabnya ialah pihak JDR akan memberikan latihan untuk semua jenis pekerjaan yang aku kategorikan sebagai freelance. Latihan ini perlu untuk mengumpul maklumat-maklumat dan juga untuk mengisi maklumat ke dalam sistem. Disamping itu latihan ini perlu supaya korang tidak ditipu oleh pihak-pihak yang menawarkan kerja-kerja tersebut.

Untuk program latihan ini korang perlu membayar RM50 seumur hidup semasa pendaftaran. Kalau nak join jobdirumah ini korang wajib ada paypal kerana kadang-kadang dapat tawaran atau tugasan kerja dari luar negara. Dengan paypal semua pembayaran dapat dilakukan dengan mudah dan cepat.

Testimoni jobdirumah

Memang ramai yang dah berjaya meraih pendapatan dengan melakukan kerja-kerja yang ditawarkan melalui program jobdirumah. Korang boleh tengok testimonial mereka di - Testimonial Pelanggan Jobdirumah

Jika berminat untuk mendaftar jobdirumah sila klik DI SINI untuk proses pendaftaran.
Tag : affiliate
6 Comments for "Jobdirumah Program Buat Duit Dari Rumah"

Selamat maju jaya buat semua penari kerja..hehehe

Kerja senang jer nie.

cik saya nak isi jawatan kosong itu :) harap ada lagi..yey..semoga berjaya..

sekarang ni memang mudah untuk menjana pendapatan sampingan kan :)

asal mahu berusaha
di mana2 pun ada kerja sekarang ni

ramai juga yg dah berjaya dgn program affiliatenya...

Back To Top